Wymiary charakteryzujące wielkość pojazdu

Sporządzając wykresy dla każdego przełożenia otrzymuje się pełną charakterystykę dynamiczną uzupełnioną krzywymi stałego godzinowego zużycia paliwa na wszystkich biegach. Ponieważ przyjęto ogólnie oceniać zużycie paliwa w litrach na 100 km, zatem otrzymane wyniki przelicza się wyznaczając krzywe stałego zużycia: QI const. Punkty krzywej stałego zużycia w litrach na 100 km są określone odciętymi obliczanymi z przekształconej zależności: V = 100 Gh/7 • Q oraz leżą na Odpowiedniej krzywej Gh — const. Mając do an...

Budowa silnika tłokowego

We wszystkich tłokowych silnikach spalinowych występują pewne charakterystyczne mechanizmy i układy, które niezależnie od wykonania Spełniają takie same zadania. Mechanizm, który przejmuje ciśnienie rozprężających Się spalin i zamienia ruch posuwisty tłoka na ruch obrotowy walu korbowego, nazwano układem korbowym. Mechanizm sterujący wprowadzaniem do cylindra świeżego ładunku oraz usuwaniem z niego spalin nazwano układem rozrządu. Działanie układu rozrządu jest ściśle powiązane z działaniem układu korbowego. Ponadto ka...

Szybkosci najwieksze, osiagane przez pojazdy samochodowe, okreslamy z charakterystyk dynamicznych samochodów sposobami poprzednio podanymi

Szybkości największe, osiągane przez pojazdy samochodowe, określamy z charakterystyk dynamicznych samochodów sposobami poprzednio podanymi. W tym przypadku chodzi o całkowite wykorzystanie właściwości dynamicznych samochodu w danych warunkach drogowych (typ i rodzaj nawierzchni, pochylenia niwelety, współczynnik przyczepności). Szybkości otrzymane z obliczeń opartych na charakterystykach dynamicznych samochodów, z powodów niezależnych od drogi i jej konstrukcji, nie są w praktyce osiągane przez samochody. Do takich powodów zal...

Intensywna terapia cukrzycy i grubość błony środkowej tętnicy szyjnej w cukrzycy typu 1

Transport pneumatyczny. Transport pneumatyczny w budownictwie drogowym może być stosowany do przemieszczenia na niewielkie odległości (do 100 m) materiałów sypkich drobnoziarnistych, jak cement, wypełniacz i wyjątkowo piasek. W urządzeniach transportu pneumatycznego powietrze występuje, jako czynnik unoszący. Transport pneumatyczny odznacza się następującymi zaletami: 1) higieną i bezpieczeństwem pracy, 2) elastycznością, 3) prostotą konstrukcji, 4) ekonomią przestrzeni, 5) pewnością ruchu i łatwością obsługi, 6) niskimi...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty stałe , #jednostkowe zużycie paliwa , #obieg otto , #raiffeisen poleasingowe , #koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto ,