dkv stacje

Wskaźniki pomocnicze

Wskaźniki z zakresu użytkowania pojazdów Wskaźnik wykorzystania przyczep jest to stosunek przebiegu przyczep do przebiegu pojazdów, które mogą te przyczepy ciągnąć. Czas postoju międzykursowego — jest obliczany w transporcie rozwózkowym, gdzie wykonywane są kursy złożone z następujących kolejno po sobie jazd ładownych. Skrócenie postojów miedzykursowych zwiększa stosunek jazd do czasu pracy, a tym samym wpływa dodatnio na wydajność transportu. Wskaźniki z zakresu utrzymania pojazdów Współczynnik gotowości technicznej (At) oddzielny dla pojazdów silnikowych i oddzielny dla przyczep. Przebieg międzyna...

Więcej »

Wskaźnik dynamiczny

Tak ujęta zależność pozwala na sporządzenie uniwersalnego wykresu wskaźnika dynamicznego zestawianego z uniwersalną charakterystyką silnika. Obszar zawarty między tymi krzywymi na wykresie wskaźnika dynamicznego jest zbiorem punktów obrazujących stan ruchu samochodu, zaś obszar zawarty pomiędzy krzywa pe (lub Ms) i osią odciętych na wykresie charakterystyki silnika jest zbiorem punktów obrazujących stan pracy (obciążenia) silnika. Rozszerzenie wykresu wskaźnika dynamicznego o obszar wartości ujemnych pozwala między innymi na określenie skuteczności hamowania silnikiem, kiedy pojazd dzięki swej bezwładności n...

Więcej »

Transport pneumatyczny

Transport pneumatyczny. Transport pneumatyczny w budownictwie drogowym może być stosowany do przemieszczenia na niewielkie odległości (do 100 m) materiałów sypkich drobnoziarnistych, jak cement, wypełniacz i wyjątkowo piasek. W urządzeniach transportu pneumatycznego powietrze występuje, jako czynnik unoszący. Transport pneumatyczny odznacza się następującymi zaletami: 1) higieną i bezpieczeństwem pracy, 2) elastycznością, 3) prostotą konstrukcji, 4) ekonomią przestrzeni, 5) pewnością ruchu i łatwością obsługi, 6) niskimi kosztami urządzeń i ich konserwacji. Poważną wadą tego transportu jest wyższe zuży...

Więcej »

Leczenie przeciwdrobnoustrojowe u kobiet z cukrzycą z bezobjawowymi bakteriami czesc 4

Kierunek częściowych przesunięć w.obrębie śladu koła jest przeciwnie skierowany do kierunku stycznej reakcji jezdni, gdyż jednostkowe siły tarcia ślizgowego działają w kierunkach zgodnych z reakcją X, W przypadku kola napędzanego występuje za tym częściowy poślizg elementów, a kola hamowanego — częściowe ich ślizganie, co wpływa na promień toczny ogumionego koła. Im bowiem większa jest reakcja X, tym większy jest obszar poślizgu lub ślizgania w obrębie śladu opony. Kiedy reakcja X = Z wzrośnie na tyle, że zanika już obszar nieruchomego przylegania elementów bieżnika, zaczyna sie utrata przyczepnośc...

Więcej »
http://www.cyklinowaniewarszawa.net.pl 751#mitsubishi space star otomoto , #vega cars wałbrzych , #wsz rejestracja , #bmw 520d ceny , #2005 audi a2 , #audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto ,