Straty ssania i wydechu

Całkowita powierzchnia wykresu indykatorowego składa sie z pola dodatniego (FI) odpowiadającego pracy użytecznej z uwzględnieniem strat na sprężanie i pola ujemnego (F2) odpowiadającego pracy traconej na pokonanie oporów ssania i wydechu. Pracę uzyskaną z obiegu określa różnica powierzchni obu pól: Średnie ciśnienie indykowane (Pi) jest to umowne ...

Wymiary charakteryzujące wielkość pojazdu

Sporządzając wykresy dla każdego przełożenia otrzymuje się pełną charakterystykę dynamiczną uzupełnioną krzywymi stałego godzinowego zużycia paliwa na wszystkich biegach. Ponieważ przyjęto ogólnie oceniać zużycie paliwa w litrach na 100 km, zatem otrzymane wyniki przelicza się wyznaczając krzywe stałego zużycia: QI const. Punkty krzywej stałe...

PRZEPUKLINA PACHWINOWA

Szybkości największe, osiągane przez pojazdy samochodowe, określamy z charakterystyk dynamicznych samochodów sposobami poprzednio podanymi. W tym przypadku chodzi o całkowite wykorzystanie właściwości dynamicznych samochodu w danych warunkach drogowych (typ i rodzaj nawierzchni, pochylenia niwelety, współczynnik przyczepności). Szybkości otrzymane z ob...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto , #wydajność pracy wzór , #koszty bezpośrednie i pośrednie , #krotoski cichy otomoto ,