Postanowienia Konwencji Genewskiej (z 1949 r.)

Według postanowień Konwencji o ruchu drogowym, podpisanej w Genewie w dniu 19. września 1949 r., pojazdy samochodowe oraz przyczepy samochodowe (i pociągi drogowe), dopuszczone do ruchu międzynarodowego, powinny spełniać niżej wyszczególnione ogólne i szczegółowe wymagania techniczne. Ogólne wymagania: — pojazdy samochodowe oraz ostatnia przyczepa powinna mieć znaki wyróżniające, wskazujące miejsce rejestracji pojazdu (państwo lub terytorium stanowiące odrębną jednostkę), umieszczone z tyłu w widocznym miejscu na specjalnych tabliczkach lub bezpośrednio namalowane przy czym położenie znaku powin...

projektowanie trasy skladajacej sie z dostatecznie dlugich prostych i luków poziomych o odpowiednich promieniach

projektowanie trasy składającej się z dostatecznie długich prostych i łuków poziomych o odpowiednich promieniach . 2) stosowanie łagodnych pochyleń niwelety oraz zaokrągleń załamań pochyleń niwelety 3) zabezpieczenie dostatecznej widoczności 4) wykonanie jezdni drogowej o dostatecznej szerokości z jednoczesnym wydzieleniem ruchu powolnego na osobne pasy 5) wykonanie nawierzchni równej i podtrzymywanie równości nawierzchni w procesie utrzymania drogi 6) stosowanie skrzyżowań z torami kolejowymi, a nawet z drogami o różnych poziomach, oraz obejść osiedli. Według warunków technicznych w ZSRR stosuje s...

Jesli spadki terenu sa niewystarczajace do splywu rozwodnionego materialu rowami ziemnymi lub korytami, to trzeba stosowac rurociagi pod cisnieniem

Jeśli spadki terenu są niewystarczające do spływu rozwodnionego materiału rowami ziemnymi lub korytami, to trzeba stosować rurociągi pod ciśnieniem. Ciśnienie w rurociągu musi być takiej wysokości, aby zapewniało przepływ rozwodnionego materiału z szybkością nieco większą od minimalnej. Szybkość minimalna, tj. taka szybkość, przy której transportuje się rozwodniony materiał bez jego osiadania na dnie przewodu, zależna jest od wielkości ziarn i ciężaru objętościowego. Jeżeli szybkość przepływu spada poniżej minimalnej, rurociąg zamyka się i przepływ ustaje. Zjawisko to jest o wiele gro...

Przy równoczesnym badaniu za pomoca

Wentylator napędzany silnikiem elektrycznym zasysa powietrze przez przewód i wtłacza je do dyszy. Odchylony strumień powietrza wylatującego z dyszy zasysa materiał leja i wtłacza go do przewodu nośnego. Za pomocą przenośnika ślimakowego lej jest zasilany mechanicznie w sposób ciągły i w ilościach dostosowanych do wydajności przenośnika pneumatycznego. Na końcu przewodu umieszcza się rozdzielacz, np. cyklon, który służy do oddzielania materiału przenoszonego od powietrza. Przenoszony materiał wysypuje się przez wylot na zewnątrz. W urządzeniach z napędem od wentylatora przewody powietrzne przenoś...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto , #wydajność pracy wzór , #koszty bezpośrednie i pośrednie , #krotoski cichy otomoto ,