Wskaźniki określające dobową wydajność transportu

Mnożac wskaźniki określające godzinną wydajność transportu przez dobowy czas pracy otrzymuje się wskaźniki określające: — dobowy przebieg (km na dobę) Ve • Td, — dobowy przebieg ładowny (km ładownych na dobę) — liczbe jazd ładownych Wz • Td, — dobową wydajność przewozu (T na dobę) W Q • Td, — dobową wydajność pracy przewozowej (Tkm na dobę) Wskaźniki określające dobowa wydajność transportu są zależne od długości odcinka pracy. Wskaźniki określające wydajność transportu w dowolnym czasie posiadania taboru. Množac liczbę wozodni posiadania t...

Natężenie ruchu drogowego

Miarą natężenia ruchu drogowego (przelotowości drogi) jest liczba samochodów przejeżdżających w ciągu godziny przez określony odcinek jednego pasa drogi. Największą przelotowość drogi można uzyskać w razie jazdy pojazdów tego samego rodzaju w kolumnie z jednakowymi prędkościami i z zachowaniem najmniejszych odległości między nimi. DO obliczenia przelotowości drogi, którą jadą samochody w kolumnie, można posłużyć się zależnością: N 1000 V/So pojazdów/godz • pas, gdzie: V szybkość kolumny [km/godz] oraz So odległość między poszczególnymi pojazdami [ml. Przelotowo...

Straty ssania i wydechu

Całkowita powierzchnia wykresu indykatorowego składa sie z pola dodatniego (FI) odpowiadającego pracy użytecznej z uwzględnieniem strat na sprężanie i pola ujemnego (F2) odpowiadającego pracy traconej na pokonanie oporów ssania i wydechu. Pracę uzyskaną z obiegu określa różnica powierzchni obu pól: Średnie ciśnienie indykowane (Pi) jest to umowne stałe ciśnienie, które działając na tłok podczas jednego pełnego suwu daje taką samą ilość pracy użytecznej, jaka otrzymuje się z całego rzeczywistego obiegu pracy. Średnie ciśnienie indykowane można obliczyć analitycznie lu...

Rabdomioliza od jednoczesnego podawania lowastatyny i środka przeciwgrzybiczego itrakonazol

Stosowane w kraju do żeglugi śródlądowej holowniki nie są znormalizowane ani pod względem konstrukcji, ani też wielkości czy też szybkości holowania. Szybkość holowania określonego h wynika, tak istotna dla transportu, jest zależna od holowanego tonażu, szybkości przepływu wody oraz od kierunku holowania (z prądem czy też pod prąd). Na Wiśle i Warcie, o szybkości przepływu wody w nurcie około 3 km/godz, szybkość holownika pod prąd wynosi 2 -4 km/godz, a z prądem jest od 1,5 do -5 razy większa e. Transport hydrauliczny Materiały drogowe niewrażliwe na działanie wody, a wi...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto , #wydajność pracy wzór , #koszty bezpośrednie i pośrednie , #krotoski cichy otomoto , #koszty stałe i zmienne przykłady ,