Wlasciwe ustalenie szybkosci podstawowej, bedacej podstawa obliczenia wszystkich elementów projektu drogowego, jest zadaniem bardzo odpowiedzialnym

Właściwe ustalenie szybkości podstawowej, będącej podstawą obliczenia wszystkich elementów projektu drogowego, jest zadaniem bardzo odpowiedzialnym. Zadanie to powinno być rozwiązane z jednoczesnym uwzględnieniem oszczędności na budowie i zapewnieniem dostatecznie wysokich wskaźników eksploatacyjnych. Wskaźniki eksploatacyjne powinny być zapewnione na pewien okres lat, co należy powiązać z perspektywą rozwoju przemysłu motoryzacyjnego i ze wzrostem przewozów na danej drodze. Pomimo istnienia możliwości technicznych z...

Organa kontroli ruchu drogowego - c.d.2

Organa kontroli drogowej obowiązane są do: — uniemożliwienia kierowania pojazdem kierowcy znajdującemu się w stanie wskazującym na użycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka oraz zatrzymania pojazdu, — uniemożliwienia dalszego korzystania z pojazdu, którego stan techniczny zagraża bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu. W odniesieniu do kierowców oraz traktorzystów będących w czynnej służbie wojskowej i prowadzących pojazdy wojskowe, właściwe są organa wojskowe, które są powiadamiane przez organa kontroli drog...

Wojskowe tablice rejestracyjne

Wojskowe tablice rejestracyjne mają tło czarne, napisy białe: u góry z lewej strony — duża litera, z prawej — godło państwowe, na dole — numer sześciocyfrowy. Tablice rejestracyjne pojazdów stanowiących własność cudzoziemców mają tło czarne, litery i cyfry jasnożółte. Każdy samochód cieżarowy — wywrotka powinien oprócz tablic rejestracyjnych mieć namalowany znak rejestracyjny na tyle nadwozia (cyfry i litery o wymiarach 300 150 mm). Przyczepa lub naczepa powinna mieć namalowany na prawym boku w części przed...

Nonwirusowy transfer genu VIII kodującego czynnik krzepnięcia genu u pacjentów z ciężką hemofilią ad 5

Ze względu na zależność wskaźników kosztowych od wskaźników techniczno-ekonomicznych oraz wskaźników eksploatacyjno-ekonomicznych konieczne jest: — badanie kosztów zależnych od przebiegu i niezależnych od przebiegu, — badanie wydajności na wozogodzine i wozokilometr oraz jej wpływu na koszty, — koszt przebiegu na 1 wozokilometr, koszt czasu pracy (niezależny od przebiegu) na 1 wozogodzinę, wydajność w tonokilometrach (lub pasażerokilometrach) na 1 wozokilometr, [przypisy: koszty bezpośrednie, koszty stałe pozna...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto , #wydajność pracy wzór , #koszty bezpośrednie i pośrednie , #krotoski cichy otomoto , #koszty stałe i zmienne przykłady ,