Wpływ wskaźników ekonomiczno-eksploatacyjnych na koszty własne

Ze względu na zależność wskaźników kosztowych od wskaźników techniczno-ekonomicznych oraz wskaźników eksploatacyjno-ekonomicznych konieczne jest: — badanie kosztów zależnych od przebiegu i niezależnych od przebiegu, — badanie wydajności na wozogodzine i wozokilometr oraz jej wpływu na koszty, — koszt przebiegu na 1 wozokilometr, koszt czasu pracy (niezależny od przebiegu) na 1 wozogodzinę, wydajność w tonokilometrach (lub pasażerokilometrach) na 1 wozokilometr, [przypisy: koszty bezpośrednie, koszty sta...

Szybkosci najwieksze, osiagane przez pojazdy samochodowe, okreslamy z charakterystyk dynamicznych samochodów sposobami poprzednio podanymi

Szybkości największe, osiągane przez pojazdy samochodowe, określamy z charakterystyk dynamicznych samochodów sposobami poprzednio podanymi. W tym przypadku chodzi o całkowite wykorzystanie właściwości dynamicznych samochodu w danych warunkach drogowych (typ i rodzaj nawierzchni, pochylenia niwelety, współczynnik przyczepności). Szybkości otrzymane z obliczeń opartych na charakterystykach dynamicznych samochodów, z powodów niezależnych od drogi i jej konstrukcji, nie są w praktyce osiągane przez samochody. Do takich powodó...

PRZEKRÓJ POPRZECZNY DROGI

PRZEKRÓJ POPRZECZNY DROGI . 1. ZAGOSPODAROWANIE PRZEKROJU POPRZECZNEGO Droga jako budowla transportowa składa się z zespołu budowli, wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu pojazdów oraz do obsługi ruchu. Budowle i urządzenia drogowe umieszcza się na specjalnie do tego celu wydzielonym pasie drogowym. Oddana do eksploatacji droga publiczna powinna odpowiadać warunkom przewidzianego na niej ruchu przez cały rok bez przerwy, a mianowicie powinna zapewniać: a) możliwość osiągania przez pojazdy szybkości pod...

architektura klasyczna

Zakręcający samochód tak długo utrzymuje równowagę, jak długo jego koła wewnętrzne wywierają jeszcze naciski na jezdnię. Kiedy koła wewnętrzne odrywają się od jezdni, samochód przewraca się pod działaniem siły odśrodkowej. Warunkiem równowagi poprzecznej samochodu podczas zakręcania jest więc istnienie większej od zera reakcji normalnej, działającej na wewnętrzne koła pojazdu. Jeżeli zatem odległość środka ciężkości samochodu od jezdni jest mniejsza lub co najwyżej równa połowie rozstawu kół, to samoch...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto , #wydajność pracy wzór , #koszty bezpośrednie i pośrednie , #krotoski cichy otomoto , #koszty stałe i zmienne przykłady , #nissan zaborowski ,