karta routex

Silniki o tłokach wirujących

Wprowadzenie. Zmienność kierunku i prędkości posuwisto-zwrotnego ruchu tłoka w cylindrze stwarza istotne niedogodności, jak: — niemożność uzyskania tarcia płynnego pomiędzy tłokiem i cylindrem (Wskutek zmian kierunku ruchu tłoka i zerowej jego prędkości w zwrotnych położeniach), — niekorzystne przyspieszenia o zmiennym kierunku i wielkości (do 10 000 m/sek2 w silnikach szybkobieżnych), wywołujące znaczne siły bezwładności obciażajace części układu korbowego, co często zmusza do stosow...

Więcej »

Wpływ wskaźników ekonomiczno-eksploatacyjnych na koszty własne

Ze względu na zależność wskaźników kosztowych od wskaźników techniczno-ekonomicznych oraz wskaźników eksploatacyjno-ekonomicznych konieczne jest: — badanie kosztów zależnych od przebiegu i niezależnych od przebiegu, — badanie wydajności na wozogodzine i wozokilometr oraz jej wpływu na koszty, — koszt przebiegu na 1 wozokilometr, koszt czasu pracy (niezależny od przebiegu) na 1 wozogodzinę, wydajność w tonokilometrach (lub pasażerokilometrach) na 1 wozokilometr, [przypisy: koszty ...

Więcej »

Organa kontroli ruchu drogowego

Do czuwania nad porządkiem i bezpieczeństwem ruchu na drogach publicznych powołani są: — funkcjonariusze Milicji Obywatelskiej, — uprawnieni przez organa MO członkowie Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej, — inspektorzy gospodarki samochodowej Ministerstwa Komunikacji i wydziałów komunikacji prezydiów rad narodowych. Do wymierzania i pobierania grzywien w drodze mandatu karnego oraz legitymowania użytkowników dróg upoważnieni są tylko funkcjonariusze MO. Przeprowadzający kontrolę obowiązan...

Więcej »

Woda przefiltrowana zawiera zawsze czesc bakterii

Kierunek częściowych przesunięć w.obrębie śladu koła jest przeciwnie skierowany do kierunku stycznej reakcji jezdni, gdyż jednostkowe siły tarcia ślizgowego działają w kierunkach zgodnych z reakcją X, W przypadku kola napędzanego występuje za tym częściowy poślizg elementów, a kola hamowanego — częściowe ich ślizganie, co wpływa na promień toczny ogumionego koła. Im bowiem większa jest reakcja X, tym większy jest obszar poślizgu lub ślizgania w obrębie śladu opony. Kiedy reakcja X = Z w...

Więcej »
http://www.chorobynerek.com.pl 751#wsz rejestracja , #bmw 520d ceny , #2005 audi a2 , #audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto ,