golf gti iv

Wymiary charakteryzujące ustawienie kół i zwrotność pojazdu

Do podstawowych wymiarów charakteryzujących ustawienie kół przednich i tylnych pojazdu samochodowego oraz jego zwrotność zalicza się: — zbieżność kół (mm) — różnica (A — B) między odległościami obręczy kół przednich pojazdu obciążonego, mierzona z tyłu i przodu obrzeży obręczy, w płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny jezdni i przechodzącej przez środki kół ustawionych symetrycznie do osi podłużnej pojazdu, pochylenie kola (0) kąt między płaszczyzną kola a prostą prostopadłą do płaszczyzny jezdni, mierzony kiedy ko...

Więcej »

Zależności od opóźnienia hamowania

Maksymalne opóźnienie hamowania zależy od współczynnika przyczepności. Siła hamowania wykonuje prace na drodze hamowania (tj. na drodze, którą samochód przebywa od chwili rozpoczęcia hamowania aż do zupełnego zatrzymania). [podobne: nissan zaborowski, audi select plus, koszty stałe i zmienne przykłady ] Główny wpływ na długość drogi hamowania wywiera szybkość jazdy w chwili rozpoczęcia hamowania. Dlatego w razie dużego nasilenia ruchu ogranicza sie prędkość samochodu, aby skrócić do minimum droge hamowania. Siły działające na samochód podczas...

Więcej »

W transporcie hydraulicznym mozemy rozróznic transport w znacznym spadku (grawitacyjny) i transport pod cisnieniem, który moze byc równiez pionowy do góry

W transporcie hydraulicznym możemy rozróżnić transport w znacznym spadku (grawitacyjny) i transport pod ciśnieniem, który może być również pionowy do góry. W cyklu transportu hydraulicznego można wyróżnić trzy podstawowe operacje: 1) rozdrobnienie przenoszonego materiału (występujące w transporcie gruntu w robotach ziemnych) i wymieszanie go z wodą, 2) transport właściwy, 3) oddzielenie materiału od wody. W celu wykonania pierwszej operacji pompa podaje wodę w potrzebnej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem do wodomiotaczy (zwanych hydromonitorami). St...

Więcej »

HYDROFORNIE

Opór toczenia. Samochodowe kolo ogumione tocząc się po nawierzchni drogi przezwycięża opory wynikające ze sprężystych odkształceń ogumienia, jak np. moment oporu od przesuniętej reakcji normalnej, praca odkształcenia ogumienia zamieniająca się w ciepło („grzanie opony”), pompowanie powietrza wewnątrz opony, drgania bieżnika itp. Suma wszystkich tego rodzaju oporów zwana oporem toczenia jest proporcjonalna do normalnego obciążenia kola. Całkowity opór toczenia stawiany przez wszystkie koła pojazdu jest więc proporcjonalny do całkowitego ciężaru sam...

Więcej »
http://www.dobra-medycyna.edu.pl 751#wsz rejestracja , #bmw 520d ceny , #2005 audi a2 , #audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto ,