Wskaźniki określające dobową wydajność transportu

Mnożac wskaźniki określające godzinną wydajność transportu przez dobowy czas pracy otrzymuje się wskaźniki określające: — dobowy przebieg (km na dobę) Ve • Td, — dobowy przebieg ładowny (km ładownych na dobę) — liczbe jazd ładownych Wz • Td, — dobową wydajność przewozu (T na dobę) W Q • Td, — dobową wydajność pracy przewozowej (Tkm na dobę) Wskaźniki określające dobowa wydajność transportu są zależne od długości odcinka pracy. Wskaźniki określające wydajność transportu w dowolnym czasie posiadania taboru. Mn...

Wojskowe tablice rejestracyjne

Wojskowe tablice rejestracyjne mają tło czarne, napisy białe: u góry z lewej strony — duża litera, z prawej — godło państwowe, na dole — numer sześciocyfrowy. Tablice rejestracyjne pojazdów stanowiących własność cudzoziemców mają tło czarne, litery i cyfry jasnożółte. Każdy samochód cieżarowy — wywrotka powinien oprócz tablic rejestracyjnych mieć namalowany znak rejestracyjny na tyle nadwozia (cyfry i litery o wymiarach 300 150 mm). Przyczepa lub naczepa powinna mieć namalowany na prawym boku w części przedniej numer ewidenc...

Materialy drobnoziarniste oddziela sie od wody w osadnikach, a materialy o wiekszej grubosci ziarn na sitach o odpowiedniej wielkosci oczek i nachyleniu

Materiały drobnoziarniste oddziela się od wody w osadnikach, a materiały o większej grubości ziarn na sitach o odpowiedniej wielkości oczek i nachyleniu. Pewną odmianą transportu rozwodnionych materiałów w przewodach zamkniętych jest transport materiałów plastycznych, jak np. zapraw piaskowo-cementowych i mas z betonu cementowego. Bez względu na typ, rodzaj, konstrukcję i sposób działania maszyn i urządzeń do transportu hydromechanicznego materiałów plastycznych cykl produkcyjny, podobnie jak i w poprzednio opisanym transporcie, składa się z nast...

Nukleofosmin w ostrej białaczce szpikowej

Szybki rozwój motoryzacji pociąga za sobą niestety wzrost liczb wypadków drogowych. Wskutek wypadków w Polsce poniosło śmierć: w 1959 r. — 1935 osób, w, 1963 r. — 2424 osoby; a rannych zostało: w 1059 r. — 17 777 osób, w 1063 r. — 22 582 osób. Przyczyny wypadków można podzielić na subiektywne i obiektywne. Subiektywne powody zależą głównie od kierowców, natomiast obiektywne — od pojazdu, warunków ruchu i właściwości drogi. Do subiektywnych przyczyn wypadków drogowych należy przede wszystkim używanie alkoholu przez kierowc...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty stałe , #jednostkowe zużycie paliwa , #obieg otto , #raiffeisen poleasingowe , #koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe ,