mazda 3 rozstaw śrub

Sprawność obiegu

Sprawność obiegu DIESEL zależy więc, podobnie jak w 0- biegu OTTO, Od stopnia sprężania i wykładnika adiabaty oraz dodatkowo od stopnia wstępnego rozprężania (rośnie z jego zmniejszaniem); stopień wstępnego rozprężania zależy od ilości dostarczanego ciepła przy p = const. Ze wzrostem powierzchni wykresu (obciążenia silnika) sprawność teoretyczna maleje. Przy jednakowych stopniach spreżania sprawność teoretyczna obiegu DIESEL jest oczywiście mniejsza niż sprawność obiegu OTTO. Natomiast przez odpowiednie podwyższenie stopnia sprężania mo...

Więcej »

Pomimo zasadniczego znaczenia szybkosci podstawowej jako wskaznika eksploatacyjnego drogi, metody okreslania szybkosci podstawowych nie sa dostatecznie opracowane

Pomimo zasadniczego znaczenia szybkości podstawowej, jako wskaźnika eksploatacyjnego drogi, metody określania szybkości podstawowych nie są dostatecznie opracowane. Najbardziej celową szybkość podstawową najlepiej jest znaleźć z obliczeń techniczno-ekonomicznych, wychodząc z założenia, że im wyższa jest szybkość (oczywiście w pewnych granicach), tym tańsze są przewozy drogowe jednocześnie im większa jest szybkość podstawowa, tym bardziej są rozbudowane poszczególne elementy drogi i tym większy jest koszt jej budowy. Sposób określania naj...

Więcej »

W transporcie hydraulicznym mozemy rozróznic transport w znacznym spadku (grawitacyjny) i transport pod cisnieniem, który moze byc równiez pionowy do góry

W transporcie hydraulicznym możemy rozróżnić transport w znacznym spadku (grawitacyjny) i transport pod ciśnieniem, który może być również pionowy do góry. W cyklu transportu hydraulicznego można wyróżnić trzy podstawowe operacje: 1) rozdrobnienie przenoszonego materiału (występujące w transporcie gruntu w robotach ziemnych) i wymieszanie go z wodą, 2) transport właściwy, 3) oddzielenie materiału od wody. W celu wykonania pierwszej operacji pompa podaje wodę w potrzebnej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem do wodomiotaczy (zwanych hydromonitor...

Więcej »

Trzy uklady sprezyn równoleglych

Do podstawowych wymiarów charakteryzujących ustawienie kół przednich i tylnych pojazdu samochodowego oraz jego zwrotność zalicza się: — zbieżność kół (mm) — różnica (A — B) między odległościami obręczy kół przednich pojazdu obciążonego, mierzona z tyłu i przodu obrzeży obręczy, w płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny jezdni i przechodzącej przez środki kół ustawionych symetrycznie do osi podłużnej pojazdu, pochylenie kola (0) kąt między płaszczyzną kola a prostą prostopadłą do płaszczyzny jezdni, mierzony ...

Więcej »
http://www.dobra-ortopedia.edu.pl 751#bmw 520d ceny , #2005 audi a2 , #audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane ,