Wskaźniki jakościowe składownictwa

Sredni czas składowania jednej tony (Tq) oblicza się dzieląc liczbę tonodni (Dqe) przez liczbę tonoobrotów (Qo). Wykorzystanie wydajności roboczej składowych urządzeń mechanicznych Oblicza się mnożąc współczynnik wykorzystania urządzenia (stosunek liczby godzin efektywnej pracy do liczby godzin inwentarzowych) przez nominalną lub użytkowa wydajność urządzenia, Wpływ zwiększenia lub zmniejszenia wskaźników techniczno—ekonomicznych na pracę, przewóz, przebieg, koszty własne, realizacje i akumulacje Społeczny koszt produkcji jest to całkowity nakład pracy wk...

Silnik wysokoprężny (o zapłonie samoczynnym)

Podczas procesu ssania lub ładowania cylinder napełnia sie zawsze tylko czystym powietrzem, które następnie ulega sprężeniu w trakcie procesu sprężania. Pod koniec suwu sprężania, jeszcze przed wykonaniem przez tłok zwrotu zewnętrznego, do cylindra zostaje wtryśnięta pod znacznym ciśnieniem dawka ciekłego paliwa, przeważnie oleju napędowego. Paliwo to natychmiast odparowuje i miesza się ze sprężonym powietrzem. Powstająca w ten sposób wewnątrz cylindra mieszanka bardzo szybko nagrzewa się od gorącego powietrza (oraz ewentualnie rozżarzonych elementów) i samoczyn...

Określanie siły napędowej.

Siła napędowa, działająca na kołach napędowych samochodu zależy od wielkości momentu obrotowego, rozwijanego przez silnik, wielkości przełożenia w układzie napędowym samochodu oraz sprawności mechanicznej układu napędowego. Zmienność siły napędowej zależy przede wszystkim od zmienności momentu obrotowego silnika, a wiec wynika z jego charakterystyki.[przypisy: obieg sabathe, bmw inchcape otomoto, koszty stałe ] Siła napędowa zmienia się w zależności od prędkości ruchu samochodu, podobnie jak zmienia sie moment obrotowy w zależności Od prędkości obrotowej ...

Powikłania wewnątrznaczyniowe centralnego zabiegu cewnikowania żylnego przez miejsce wkłucia

Ze względu na zależność wskaźników kosztowych od wskaźników techniczno-ekonomicznych oraz wskaźników eksploatacyjno-ekonomicznych konieczne jest: — badanie kosztów zależnych od przebiegu i niezależnych od przebiegu, — badanie wydajności na wozogodzine i wozokilometr oraz jej wpływu na koszty, — koszt przebiegu na 1 wozokilometr, koszt czasu pracy (niezależny od przebiegu) na 1 wozogodzinę, wydajność w tonokilometrach (lub pasażerokilometrach) na 1 wozokilometr, [przypisy: koszty bezpośrednie, koszty stałe poznań, koszty stałe ] — wydajność w...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#jednostkowe zużycie paliwa , #obieg otto , #raiffeisen poleasingowe , #koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto ,