PIC-517

Szlifierka wałów korbowych

Tarcza szlifierska o średnicy 500. . . 1000 mm napędzana jest silnikiem elektrycznym z prędkością obwodową około 30 m/sek. Obrabiany wał korbowy jest napędzany w taki sposób, że obraca się wokół osi szlifowanego Czopa, który wiruje z prędkością obwodową około 10. . . 15 m/min. Posuw wzdłużny i posuw poprzeczny uzyskuje się przez przemieszczanie tarczy szlifierskiej. Wymagana dokładność obróbki wynosi zwykle 0,010 mm (stożkowatość i owalizacja). Ostatnio rozpowszechniają się tzw. pionowe szlifierki wałów korbowych, których wyższość nad szlifierkami poziomymi polega na mniejszym zapotrz...

Więcej »

Wskaźniki pomocnicze

Wskaźniki z zakresu użytkowania pojazdów Wskaźnik wykorzystania przyczep jest to stosunek przebiegu przyczep do przebiegu pojazdów, które mogą te przyczepy ciągnąć. Czas postoju międzykursowego — jest obliczany w transporcie rozwózkowym, gdzie wykonywane są kursy złożone z następujących kolejno po sobie jazd ładownych. Skrócenie postojów miedzykursowych zwiększa stosunek jazd do czasu pracy, a tym samym wpływa dodatnio na wydajność transportu. Wskaźniki z zakresu utrzymania pojazdów Współczynnik gotowości technicznej (At) oddzielny dla pojazdów silnikowych i oddzielny dla przyczep. Przebieg międ...

Więcej »

Siły działające na samochód w ruchu prostoliniowym

Kierunek częściowych przesunięć w.obrębie śladu koła jest przeciwnie skierowany do kierunku stycznej reakcji jezdni, gdyż jednostkowe siły tarcia ślizgowego działają w kierunkach zgodnych z reakcją X, W przypadku kola napędzanego występuje za tym częściowy poślizg elementów, a kola hamowanego — częściowe ich ślizganie, co wpływa na promień toczny ogumionego koła. Im bowiem większa jest reakcja X, tym większy jest obszar poślizgu lub ślizgania w obrębie śladu opony. Kiedy reakcja X = Z wzrośnie na tyle, że zanika już obszar nieruchomego przylegania elementów bieżnika, zaczyna sie utrata przyczepn...

Więcej »

Ułatwiona PCI u pacjentów z zawałem mięśnia sercowego z uniesieniem odcinka ST

Ruch drogowy obejmuje współdziałanie następujących elementów: droga, pojazd, kierowca oraz zasady ruchu. Droga ma poważny wpływ na przepustowość ruchu. Wiekszość dróg nie spełnia wymagań stawianych nowoczesnym drogom samochodowym, ponieważ ze względu na wadliwe skrzyżowania, zbyt małe szerokości, ostre zakręty, zbyt duże spadki podłużne, zwężenia w sąsiedztwie mostów, prowadzenie przez gesto zabudowane osiedla itp. nie zapewniają one dostatecznych warunków bezpieczeństwa i sprawności ruchu. Droga powinna mieć jak najmniejszą liczbę skrzyżowań w jednym poziomie, ponieważ każde skrzyżowanie zmu...

Więcej »
http://www.centrumpsychologiipodrozy.pl 751#audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja ,