PIC-518

Koszty bezpośrednie stacji obsługi lub warsztatu naprawczego

Koszty bezpośrednie stacji obsługi lub warsztatu naprawczego prowadzonego w ramach działalności przedsiębiorstwa transportowego obejmują: — materiały bezpośrednie (akcesoria, materiały techniczne, surowce), — robociznę bezpośrednią (monterów, smarowników, blacharzy, elektryków), — inne koszty bezpośrednie (koszty obróbki przez warsztaty obce). Koszty pośrednie usługi (samochodu) są to koszty, których wysokości przypadającej na poszczególne usługi i samochody nie określa się na podstawie dokumentów pierwotnych, lecz ustala za pomocą umownych kluczy po działowych. D...

Więcej »

Przepłukiwanie cylindra silnika dwusuwowego

Ze względu na sposób sterowania przepływem gazów przez cylinder rozróżnia się dwa systemy przepłukiwania: — szczelinowy ; świeży ładunek dopływa, a spaliny odpływają przez odpowiednie szczeliny w ścianie cylindra, odsłaniane i przesłaniane przez tłok lub układ dwóch tłoków, szczelinowo-zaworowy; Świeży ładunek napływa przez szczeliny w ściance cylindra, a spaliny odpływają przez jeden lub kilka zaworów wylotowych w głowicy cylindra (lub niekiedy odwrotnie), Szczeliny wylotowe odsłaniane są wcześniej niż szczeliny ładujące, ponieważ ostateczne rozpręż...

Więcej »

Materialy drobnoziarniste oddziela sie od wody w osadnikach, a materialy o wiekszej grubosci ziarn na sitach o odpowiedniej wielkosci oczek i nachyleniu

Materiały drobnoziarniste oddziela się od wody w osadnikach, a materiały o większej grubości ziarn na sitach o odpowiedniej wielkości oczek i nachyleniu. Pewną odmianą transportu rozwodnionych materiałów w przewodach zamkniętych jest transport materiałów plastycznych, jak np. zapraw piaskowo-cementowych i mas z betonu cementowego. Bez względu na typ, rodzaj, konstrukcję i sposób działania maszyn i urządzeń do transportu hydromechanicznego materiałów plastycznych cykl produkcyjny, podobnie jak i w poprzednio opisanym transporcie, składa się z następujących operacji: 1) odbiór ...

Więcej »

Dwukomorowy mlyn rurowy

Niciarka okładzin służy do usuwania nitów mocujących zużyte okładziny szczęk hamulcowych lub tarcz sprzęgła oraz do nitowania nowych okładzin. Najczęściej stosowane są proste niciarki pedałowe, rzadziej niciarki o napędzie hydraulicznym lub elektrycznym. Wiertarko-niciarka okładzin umożliwia roznitowanie zużytych okładzin, wiercenie i rozwiercanie otworów na nity w nowych okładzinach oraz ich nitowanie, a ponadto często i szlifowanie powierzchni przynitowanej okładziny. Przeważnie bijak do nitowania ma napęd pedałowy lub hydrauliczny, a wrzeciono wiertarki oraz szlifierki jest...

Więcej »
http://www.beton-architektoniczny.org.pl 751#audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja ,