MINI Paceman - oficjalne zdjęcia z kamuflażem

Wskaźnik dynamiczny

Tak ujęta zależność pozwala na sporządzenie uniwersalnego wykresu wskaźnika dynamicznego zestawianego z uniwersalną charakterystyką silnika. Obszar zawarty między tymi krzywymi na wykresie wskaźnika dynamicznego jest zbiorem punktów obrazujących stan ruchu samochodu, zaś obszar zawarty pomiędzy krzywa pe (lub Ms) i osią odciętych na wykresie charakterystyki silnika jest zbiorem punktów obrazujących stan pracy (obciążenia) silnika. Rozszerzenie wykresu wskaźnika dynamicznego o obszar wartości ujemnych pozwala między innymi na określenie skuteczności hamowania silnikiem, kiedy pojazd dzięki swej bezw...

Więcej »

Organa kontroli ruchu drogowego - c.d.2

Organa kontroli drogowej obowiązane są do: — uniemożliwienia kierowania pojazdem kierowcy znajdującemu się w stanie wskazującym na użycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka oraz zatrzymania pojazdu, — uniemożliwienia dalszego korzystania z pojazdu, którego stan techniczny zagraża bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu. W odniesieniu do kierowców oraz traktorzystów będących w czynnej służbie wojskowej i prowadzących pojazdy wojskowe, właściwe są organa wojskowe, które są powiadamiane przez organa kontroli drogowej w przypadkach stwierdzenia naruszenia przepisów o ruchu drogowym. W...

Więcej »

Wyposażenie taksówki

Każda taksówka powinna być wyposażona w licznik samoczynnie wskazujący wysokość opłaty za przejazd (taksomierz), zaopatrzony w plombę i umieszczony w miejscu łatwo widocznym dla pasażera w dzień i w nocy. Szczegółowe wymagania techniczne odnośnie przyczep samochodowych (i pociągów drogowych). Każda przyczepa samochodowa powinna mieć: — mocne połączenie z pojazdem ciągnącym (oraz ewentualnie innymi przyczepami), — hamulec zespolony, samoczynnie działający w razie odłączenia się przyczepy (jego samoczynne działanie nie może mieć ujemnego wpływu na dalsze działanie hamulca pojazdu ciągnąc...

Więcej »

Architektura: MARK Magazine # 35

Pomimo zasadniczego znaczenia szybkości podstawowej, jako wskaźnika eksploatacyjnego drogi, metody określania szybkości podstawowych nie są dostatecznie opracowane. Najbardziej celową szybkość podstawową najlepiej jest znaleźć z obliczeń techniczno-ekonomicznych, wychodząc z założenia, że im wyższa jest szybkość (oczywiście w pewnych granicach), tym tańsze są przewozy drogowe jednocześnie im większa jest szybkość podstawowa, tym bardziej są rozbudowane poszczególne elementy drogi i tym większy jest koszt jej budowy. Sposób określania najbardziej celowej szybkości z obliczeń ekonomiczno techn...

Więcej »
MINI Paceman - oficjalne zdjęcia z kamuflażem 751#check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja , #skoda kodiaq opinie ,