Stosowane w kraju do zeglugi sródladowej holowniki nie sa znormalizowane ani pod wzgledem konstrukcji, ani tez wielkosci czy tez szybkosci holowania

Stosowane w kraju do żeglugi śródlądowej holowniki nie są znormalizowane ani pod względem konstrukcji, ani też wielkości czy też szybkości holowania. Szybkość holowania określonego h wynika, tak istotna dla transportu, jest zależna od holowanego tonażu, szybkości przepływu wody oraz od kierunku holowania (z prądem czy też pod prąd). Na Wiśle i Warcie, o szybkości przepływu wody w nurcie około 3 km/godz, szybkość holownika pod prąd wynosi 2 -4 km/godz, a z prądem jest od 1,5 do ...

Pojęcia zasadnicze

Wskaźniki złożone oblicza się posługując się wskaźnikami zasadniczymi oraz czasem posiadania pojazdów (Di) wyrażonym w wozodniach. Znajomość zasadniczych wskaźników techniczno-eksploatacyjnych oraz praw rządzących procesem transportu umożliwia obliczenie średniej odległości przewozu jednej tony lub jednego pasażera oraz tworzenie wskaźników syntetycznych. Do wskaźników syntetycznych należą : wydajność transportu odniesiona do jednego wozodnia posiadania pojazdu, wy...

przy duzych szybkosciach ruchu samochodów wzrasta niebezpieczenstwo awarii w zwiazku z tym powstaje koniecznosc zwiekszenia dlugosci drogi hamowania

przy dużych szybkościach ruchu samochodów wzrasta niebezpieczeństwo awarii w związku z tym powstaje konieczność zwiększenia długości drogi hamowania. 3) wiele elementów drogi tylko większym kosztem można dostosować do ruchu z dużymi szybkościami, będą to: przecięcia się drogi z koleją w jednym poziomie oraz odcinki drogi przechodzące przez osiedla itp. 4) przy znacznych szybkościach ruchu gwałtownie wzrastają wymagania w stosunku do równości nawierzchni drogowych i do utrzymania...

Infekcja wirusem noworodków, opryszczka zwykła w związku z bezobjawową infekcją matek w czasie porodu

Sprawność obiegu DIESEL zależy więc, podobnie jak w 0- biegu OTTO, Od stopnia sprężania i wykładnika adiabaty oraz dodatkowo od stopnia wstępnego rozprężania (rośnie z jego zmniejszaniem); stopień wstępnego rozprężania zależy od ilości dostarczanego ciepła przy p = const. Ze wzrostem powierzchni wykresu (obciążenia silnika) sprawność teoretyczna maleje. Przy jednakowych stopniach spreżania sprawność teoretyczna obiegu DIESEL jest oczywiście mniejsza niż sprawność obiegu OTTO. N...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#jednostkowe zużycie paliwa , #obieg otto , #raiffeisen poleasingowe , #koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe , #bmw inchcape otomoto ,