PIC-630

SZYBKOSC PODSTAWOWA

SZYBKOŚĆ PODSTAWOWA. Szybkość podstawowa jest najważniejszym wskaźnikiem eksploatacyjnym trasy drogowej. Ma ona zasadnicze znaczenie przede wszystkim dla tras dalekobieżnych, przeznaczonych do dokonywania przewozów drogowych na dalekie odległości, w takim bowiem przypadku skrócenie czasu przebiegu między punktami końcowymi trasy i szybkość połączenia mają wielkie znaczenie. Na drogach o znaczeniu magistralnym można w pełni wykorzystać szybkość tj. jedną z najważniejszych zalet transportu samochodowego w stosunku do innych środków transportowych. Na drogach lokalnych, gdzie odbyw...

Więcej »

Głowica do holowania

Podczas dogładzania głowica obraca się z prędkością 100, . 500 obr/min i jednocześnie porusza się posuwisto-zwrotnie z prędkością 10 . . .20 m/min. Głowica do holowania powinna być prowadzona wyłącznie przez otwór cylindra, w związku z czym sprzęga sie ją z wrzecionem honownicy za pośrednictwem wałka zaopatrzonego w przeguby. Docieraczka zaworów jest to specjalna wersja ręcznej wiertarki elektrycznej, zaopatrzona w odpowiedni reduktor oraz mechanizm nawrotny, dzięki któremu wrzeciono na przemian wykonuje określoną liczbę obrotów (1,5. . .4) to w jedną, to w drugą stronę. Wrze...

Więcej »

Wskaźniki komunikacji miejskiej

Wskaźniki z zakresu zaopatrzenia materiałowego. Zużycie paliwa napędowego jest to wskaźnik, który przedstawia liczbę kilometrów przebiegu wykonanych kosztem zużycia jednostki paliwa napędowego, lub ilość paliwa w litrach zużytą na 100 km przebiegu. Zużycie olejów jest to wskaźnik, który podaje ilości zużytego oleju w kilogramach na 100 km przebiegu. Wskaźnik zużycia opon wyraża sie przebiegiem jednej opony nowej do chwili jej bieżnikowania lub wybrakowania. Im większy jest ten wskaźnik, tym mniejszy udział kosztu ogumienia w ogólnym koszcie transportu. Wozodni w bezczynności — są to p...

Więcej »

Jak myśleć o "Medicare dla wszystkich"

Do podstawowych wymiarów charakteryzujących ustawienie kół przednich i tylnych pojazdu samochodowego oraz jego zwrotność zalicza się: — zbieżność kół (mm) — różnica (A — B) między odległościami obręczy kół przednich pojazdu obciążonego, mierzona z tyłu i przodu obrzeży obręczy, w płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny jezdni i przechodzącej przez środki kół ustawionych symetrycznie do osi podłużnej pojazdu, pochylenie kola (0) kąt między płaszczyzną kola a prostą prostopadłą do płaszczyzny jezdni, mierzony kiedy koła jezdne są ustawione symetrycznie do ...

Więcej »
751#felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja , #skoda kodiaq opinie , #pawlina komis ,