PIC-632

Stateczność ruchu i kierowalność samochodu

Stateczność ruchu samochodu, zwana potocznie „dobrym trzymaniem się drogi”, jest to skłonność pojazdu do samoczynnego utrzymywania kierunku ruchu nadanego przez kierowcę ustawieniem kół przednich oraz skłonność do samoczynnego powracania do nadanego kierunku ruchu w razie wytrącenia z niego, np. wskutek przypadkowego krótkotrwałego impulsu zewnętrznego. Stateczność ruchu samochodu zależy od wielu czynników, jak: charakterystyczne parametry układu kierowniczego, rodzaj i działanie zawieszenia, wielkość i rozkład mas samochodu, jego wymiary główne oraz rodzaj ogumienia. Kierowalność samochodu jest ...

Więcej »

Wyposażenie samochodu - c.d.1

Szczelne przewody układu wydechowego i tłumik. Wylot rury wydechowej silnika gaźnikowego nie powinien byt skierowany w prawą stronę, a silnika wysokoprężnego powinien być skierowany tylko do góry lub do dołu. Ogumienie pneumatyczne lub innego systemu o odpowiedniej wytrzymałości, elastyczności i przyczepności do nawierzchni drogi. Pojazd rozwijający prędkość do 10 km/godz może mieć gąsienicowy mechanizm napędowy, nie niszczący nawierzchni jezdni. Bieg tylny, jeśli pojazd ma nadwozie zamknięte, kabinę kierowcy lub ciężar własny pojazdu przekracza 400 kG (obowiązuje autobusy, taksówki i dorożki sam...

Więcej »

LADOWANIE, WYLADOWANIE I SKLADOWANIE MATERIALÓW

ŁADOWANIE, WYŁADOWANIE I SKŁADOWANIE MATERIAŁÓW. Całość procesu transportu materiałów składa się: 1) załadowanie materiałów na środki transportowe, 2) przemieszczenia materiałów z miejsca ich produkcji lub składowania do miejsca wbudowania lub przeróbki, 3) wyładowania materiałów ze środków transportu na miejsce składowania a czasami przeładowania z jednego środka transportu na drugi 4) składowanie materiałów. Czynności wymienione w punktach 1 i 3 stanowią bardzo duży procent kosztów transportu i mogą być wykonane ręcznie lub za pomocą mechanicznych środków. Zagadnienie wyładowania lub ...

Więcej »

Pojemnosc zasobnika przyjmuje sie przy tym, jako równa maksymalnemu zapotrzebowaniu godzinowemu wody

Stosowane w kraju do żeglugi śródlądowej holowniki nie są znormalizowane ani pod względem konstrukcji, ani też wielkości czy też szybkości holowania. Szybkość holowania określonego h wynika, tak istotna dla transportu, jest zależna od holowanego tonażu, szybkości przepływu wody oraz od kierunku holowania (z prądem czy też pod prąd). Na Wiśle i Warcie, o szybkości przepływu wody w nurcie około 3 km/godz, szybkość holownika pod prąd wynosi 2 -4 km/godz, a z prądem jest od 1,5 do -5 razy większa e. Transport hydrauliczny Materiały drogowe niewrażliwe na działanie wody, a więc przede wszystkim grunt...

Więcej »
751#felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja , #skoda kodiaq opinie , #pawlina komis ,