sulechowska zielona góra

Postanowienia Konwencji Genewskiej (z 1949 r.)

Według postanowień Konwencji o ruchu drogowym, podpisanej w Genewie w dniu 19. września 1949 r., pojazdy samochodowe oraz przyczepy samochodowe (i pociągi drogowe), dopuszczone do ruchu międzynarodowego, powinny spełniać niżej wyszczególnione ogólne i szczegółowe wymagania techniczne. Ogólne wymagania: — pojazdy samochodowe oraz ostatnia przyczepa powinna mieć znaki wyróżniające, wskazujące miejsce rejestracji pojazdu (państwo lub terytorium stanowiące odrębną jednostkę), umieszczone z tyłu w widocznym miejscu na specjalnych tabliczkach lub bezpośrednio namalowan...

Więcej »

Głowica do holowania

Podczas dogładzania głowica obraca się z prędkością 100, . 500 obr/min i jednocześnie porusza się posuwisto-zwrotnie z prędkością 10 . . .20 m/min. Głowica do holowania powinna być prowadzona wyłącznie przez otwór cylindra, w związku z czym sprzęga sie ją z wrzecionem honownicy za pośrednictwem wałka zaopatrzonego w przeguby. Docieraczka zaworów jest to specjalna wersja ręcznej wiertarki elektrycznej, zaopatrzona w odpowiedni reduktor oraz mechanizm nawrotny, dzięki któremu wrzeciono na przemian wykonuje określoną liczbę obrotów (1,5. . .4) to w jedną, to w drug...

Więcej »

Rajdy terenowe – wyścigi dla prawdziwych mężczyzn.

W telewizji możemy oglądać niewiele sportów motorowych. Nawet jeśli mamy szczęście trafić na transmisję z wyścigów, są to przeważnie nudne wyścigi formuły jeden. Tym bardziej czekamy na ciekawe wyścigi terenowe, takie jak wzbudzający ogromne kontrowersje rajd Dakar. Wbrew pozorom, nie jest on przeznaczony tylko i wyłącznie dla profesjonalistów – mogą startować w nim amatorzy. W rajdzie Dakar tak naprawdę większość uczestników to amatorzy. Bardzo charakterystyczne dla rajdu Dakar są trudne warunki. W przeciwieństwie do innych rajdów, zawodnicy muszą zmag...

Więcej »

Nieprawidłowości metabolizmu lipoprotein u pacjentów z zespołem nerczycowym czesc 4

W zakresie małych sił bocznych kąt bocznego znoszenia jest wprost proporcjonalny do siły bocznej. Natomiast pod wpływem średniej lub dużej siły bocznej w tylnej części powierzchni przylegania bieżnika do nawierzchni przezwyciężone zostają opory przyczepności i rozpoczyna się częściowy poślizg elementów bieżnika, czemu towarzyszy szybkie zwiększanie się kąta bocznego znoszenia. Jeżeli siła boczna zrównuje się z graniczną silą przyczepności, koło traci przyczepność do nawierzchni, a kąt bocznego znoszenia zbliża się do 900. Chwilowy środek obrotu zakręcającego sa...

Więcej »
http://www.my-medyczni.com.pl 751# , #mitsubishi space star otomoto , #vega cars wałbrzych , #wsz rejestracja , #bmw 520d ceny , #2005 audi a2 , #audi q 5 dane techniczne , #check kontrolka , #felga audi a4 b5 , #umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący ,