PIC-714

Transport pneumatyczny

Transport pneumatyczny. Transport pneumatyczny w budownictwie drogowym może być stosowany do przemieszczenia na niewielkie odległości (do 100 m) materiałów sypkich drobnoziarnistych, jak cement, wypełniacz i wyjątkowo piasek. W urządzeniach transportu pneumatycznego powietrze występuje, jako czynnik unoszący. Transport pneumatyczny odznacza się następującymi zaletami: 1) higieną i bezpieczeństwem pracy, 2) elastycznością, 3) prostotą konstrukcji, 4) ekonomią przestrzeni, 5) pewnością ruchu i łatwością obsługi, 6) niskimi kosztami urządzeń i ich konserwacji. Poważ...

Więcej »

Teoretyczny albo idealny obieg pracy silnika

Teoretyczny albo idealny obieg pracy silnika jest to uproszczony schemat obiegu termodynamicznego, uwzgledniający tylko straty wynikające z drugiej zasady termodynamiki Przy rozpatrywaniu teoretycznych obiegów przyjmuje się następujące założenia: — podczas obiegu przemianom podlega stała ilość gazu doskonałego, o stałym składzie chemicznym i stałym cieple właściwym (obieg zamknięty), — procesy sprężania i rozprężania przebiegają adiabatycznie, tzn. bez wymiany ciepła, ciepło jest dostarczane do gazu przez podgrzewanie izochoryczne albo izobaryczne. O...

Więcej »

Wyposażenie samochodu - c.d.1

Szczelne przewody układu wydechowego i tłumik. Wylot rury wydechowej silnika gaźnikowego nie powinien byt skierowany w prawą stronę, a silnika wysokoprężnego powinien być skierowany tylko do góry lub do dołu. Ogumienie pneumatyczne lub innego systemu o odpowiedniej wytrzymałości, elastyczności i przyczepności do nawierzchni drogi. Pojazd rozwijający prędkość do 10 km/godz może mieć gąsienicowy mechanizm napędowy, nie niszczący nawierzchni jezdni. Bieg tylny, jeśli pojazd ma nadwozie zamknięte, kabinę kierowcy lub ciężar własny pojazdu przekracza 400 kG (obowiązu...

Więcej »

Spazmofilia cechuje sie wzmozona pobudliwoscia ukladu nerwowego

Tak ujęta zależność pozwala na sporządzenie uniwersalnego wykresu wskaźnika dynamicznego zestawianego z uniwersalną charakterystyką silnika. Obszar zawarty między tymi krzywymi na wykresie wskaźnika dynamicznego jest zbiorem punktów obrazujących stan ruchu samochodu, zaś obszar zawarty pomiędzy krzywa pe (lub Ms) i osią odciętych na wykresie charakterystyki silnika jest zbiorem punktów obrazujących stan pracy (obciążenia) silnika. Rozszerzenie wykresu wskaźnika dynamicznego o obszar wartości ujemnych pozwala między innymi na określenie skuteczności hamowania silnikiem...

Więcej »
751#umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja , #skoda kodiaq opinie , #pawlina komis , #instalacje lpg katowice ,