PIC-722

Wpływ wskaźników ekonomiczno-eksploatacyjnych na koszty własne

Ze względu na zależność wskaźników kosztowych od wskaźników techniczno-ekonomicznych oraz wskaźników eksploatacyjno-ekonomicznych konieczne jest: — badanie kosztów zależnych od przebiegu i niezależnych od przebiegu, — badanie wydajności na wozogodzine i wozokilometr oraz jej wpływu na koszty, — koszt przebiegu na 1 wozokilometr, koszt czasu pracy (niezależny od przebiegu) na 1 wozogodzinę, wydajność w tonokilometrach (lub pasażerokilometrach) na 1 wozokilometr, [przypisy: koszty bezpośrednie, koszty stałe poznań, koszty stałe...

Więcej »

Pomimo zasadniczego znaczenia szybkosci podstawowej jako wskaznika eksploatacyjnego drogi, metody okreslania szybkosci podstawowych nie sa dostatecznie opracowane

Pomimo zasadniczego znaczenia szybkości podstawowej, jako wskaźnika eksploatacyjnego drogi, metody określania szybkości podstawowych nie są dostatecznie opracowane. Najbardziej celową szybkość podstawową najlepiej jest znaleźć z obliczeń techniczno-ekonomicznych, wychodząc z założenia, że im wyższa jest szybkość (oczywiście w pewnych granicach), tym tańsze są przewozy drogowe jednocześnie im większa jest szybkość podstawowa, tym bardziej są rozbudowane poszczególne elementy drogi i tym większy jest koszt jej budowy. Sposób określania na...

Więcej »

Wymiary charakteryzujące ustawienie kół i zwrotność pojazdu

Do podstawowych wymiarów charakteryzujących ustawienie kół przednich i tylnych pojazdu samochodowego oraz jego zwrotność zalicza się: — zbieżność kół (mm) — różnica (A — B) między odległościami obręczy kół przednich pojazdu obciążonego, mierzona z tyłu i przodu obrzeży obręczy, w płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny jezdni i przechodzącej przez środki kół ustawionych symetrycznie do osi podłużnej pojazdu, pochylenie kola (0) kąt między płaszczyzną kola a prostą prostopadłą do płaszczyzny jezdni, mierzony...

Więcej »

Zika Virus Outbreak na Yap Island, Sfederowane Stany Mikronezji ad 7

Wyprzedzać nie wolno na wąskiej drodze lub w warunkach ograniczonej widoczności (zakręty, duże spadki podłużne oraz podczas mgły, śnieżycy itp.), na skrzyżowaniach i rozwidleniach dróg z wyjątkiem skrzyżowań, na których ruch jest kierowany, na przejazdach kolejowych oraz na przejściach przez jezdnię. Biorąc ogólnie, warunki ruchu miejskiego, zwłaszcza wielkomiejskiego, sa o wiele trudniejsze, a bezpieczeństwo ruchu dużo mniejsze niż w warunkach ruchu pozamiejskiego. Główne przyczyny takiego stanu rzeczy, to: duże natężenie ruchu, bardzo zr...

Więcej »
751#umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja , #skoda kodiaq opinie , #pawlina komis , #instalacje lpg katowice ,