PIC-745

Wymiary charakteryzujące ustawienie kół i zwrotność pojazdu

Do podstawowych wymiarów charakteryzujących ustawienie kół przednich i tylnych pojazdu samochodowego oraz jego zwrotność zalicza się: — zbieżność kół (mm) — różnica (A — B) między odległościami obręczy kół przednich pojazdu obciążonego, mierzona z tyłu i przodu obrzeży obręczy, w płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny jezdni i przechodzącej przez środki kół ustawionych symetrycznie do osi podłużnej pojazdu, pochylenie kola (0) kąt między płaszczyzną kola a prostą prostopadłą do płaszczyzny jezdni, mierzony kiedy koła jezdne są ustawione ...

Więcej »

projektowanie trasy skladajacej sie z dostatecznie dlugich prostych i luków poziomych o odpowiednich promieniach

projektowanie trasy składającej się z dostatecznie długich prostych i łuków poziomych o odpowiednich promieniach . 2) stosowanie łagodnych pochyleń niwelety oraz zaokrągleń załamań pochyleń niwelety 3) zabezpieczenie dostatecznej widoczności 4) wykonanie jezdni drogowej o dostatecznej szerokości z jednoczesnym wydzieleniem ruchu powolnego na osobne pasy 5) wykonanie nawierzchni równej i podtrzymywanie równości nawierzchni w procesie utrzymania drogi 6) stosowanie skrzyżowań z torami kolejowymi, a nawet z drogami o różnych poziomach, oraz obejść osiedli. Według waru...

Więcej »

Wskaźniki zasadnicze

Wskaźniki określające wydajność transportu w jednej godzinie pracy pojazdu. Ładowność (q) samochodu ciężarowego lub przyczepy największy ciężar, jaki może być naładowany na powierzchnie ładunkowa. Określa ją konstruktor pojazdu. Ładowność podawana jest w tonach lub kilogramach. Średnia ładowność jednostki taborowej — jest to ładowność taboru (suma ładowności poszczególnych samochodów ciężarowych i przyczep) podzielona przez liczbę pojazdów silnikowych. Odcinek pracy (L) — jest to średnia odległość przebiegu wykonanego podczas jednej jazdy ładownej. Odleg...

Więcej »

Selektywne inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny i ryzyko przetrwałego nadciśnienia płucnego noworodków ad 6

SZYBKOŚĆ PODSTAWOWA. Szybkość podstawowa jest najważniejszym wskaźnikiem eksploatacyjnym trasy drogowej. Ma ona zasadnicze znaczenie przede wszystkim dla tras dalekobieżnych, przeznaczonych do dokonywania przewozów drogowych na dalekie odległości, w takim bowiem przypadku skrócenie czasu przebiegu między punktami końcowymi trasy i szybkość połączenia mają wielkie znaczenie. Na drogach o znaczeniu magistralnym można w pełni wykorzystać szybkość tj. jedną z najważniejszych zalet transportu samochodowego w stosunku do innych środków transportowych. Na drogach lokaln...

Więcej »
751#umowa kupna sprzedaży samochodu 2 sprzedających 1 kupujący , #dealer otomoto , #gam otomoto , #kabriolet otomoto , #skody używane , #gsx , #mazda 6 iii korozja , #skoda kodiaq opinie , #pawlina komis , #instalacje lpg katowice ,