Przepłukiwanie cylindra silnika dwusuwowego

Ze względu na sposób sterowania przepływem gazów przez cylinder rozróżnia się dwa systemy przepłukiwania: — szczelinowy ; świeży ładunek dopływa, a spaliny odpływają przez odpowiednie szczeliny w ścianie cylindra, odsłaniane i przesłaniane przez tłok lub układ dwóch tłoków, szczelinowo-zaworowy; Świeży ładunek napływa przez szczeliny w ściance cylindra, a spaliny odpływają przez jeden lub kilka zaworów wylotowych w głowicy cylindra (lub niekiedy odwrotnie), Szczeliny wylotowe odsłaniane s...

Wpływ wskaźników ekonomiczno-eksploatacyjnych na koszty własne

Ze względu na zależność wskaźników kosztowych od wskaźników techniczno-ekonomicznych oraz wskaźników eksploatacyjno-ekonomicznych konieczne jest: — badanie kosztów zależnych od przebiegu i niezależnych od przebiegu, — badanie wydajności na wozogodzine i wozokilometr oraz jej wpływu na koszty, — koszt przebiegu na 1 wozokilometr, koszt czasu pracy (niezależny od przebiegu) na 1 wozogodzinę, wydajność w tonokilometrach (lub pasażerokilometrach) na 1 wozokilometr, [przypisy: koszty bezpośrednie, k...

Wyposażenie samochodu

Każdy pojazd samochodowy poruszajacy sie po drogach publicznych powinien mieć: 1. Mechanizm kierowniczy działający sprawnie i nie wykazujący nadmiernego luzu. 2. Dwa układy hamulców (co najmniej) niezależne od siebie: zasadniczy (w zasadzie hamulec nożny) i pomocniczy (w zasadzie hamulec ręczny), który może być wykorzystywany jako hamulec postojowy; ciągnik rolniczy o ciężarze własnym do 2 ton i rozwijający prędkość do 25 km/godz może mieć tylko jeden hamulec, jeżeli w razie jego uszkodzenia istnieje możliwo...

ewa med radom

Szybki rozwój motoryzacji pociąga za sobą niestety wzrost liczb wypadków drogowych. Wskutek wypadków w Polsce poniosło śmierć: w 1959 r. — 1935 osób, w, 1963 r. — 2424 osoby; a rannych zostało: w 1059 r. — 17 777 osób, w 1063 r. — 22 582 osób. Przyczyny wypadków można podzielić na subiektywne i obiektywne. Subiektywne powody zależą głównie od kierowców, natomiast obiektywne — od pojazdu, warunków ruchu i właściwości drogi. Do subiektywnych przyczyn wypadków drogowych należy przede wszyst...

Najnowsze zdjęcia w galerii amatorzyna:

318#koszty stałe , #jednostkowe zużycie paliwa , #obieg otto , #raiffeisen poleasingowe , #koszty bezpośrednie , #koszty wydziałowe , #krotoski cichy łódź , #koszty stałe i zmienne , #krotoski cichy szczecin , #obieg sabathe ,