Głowica do holowania

Podczas dogładzania głowica obraca się z prędkością 100, . 500 obr/min i jednocześnie porusza się posuwisto-zwrotnie z prędkością 10 . . .20 m/min. Głowica do holowania powinna być prowadzona wyłącznie przez otwór cylindra, w związku z czym sprzęga sie ją z wrzecionem honownicy za pośrednictwem wałka zaopatrzonego w przeguby. Docieraczka zaworów jest to specjalna wersja ręcznej wiertarki elektrycznej, zaopatrzona w odpowiedni reduktor oraz mechanizm nawrotny, dzięki któremu wrzeciono na przemian wykonuje określoną liczbę obrotów (1,5. . .4) to w jedną, to w drugą stronę. Wrzeciono docieraczki zakończone jest płetwa wchodzącą w wycięcie zaworu lub przyssawką gumową. Stosowane są również docieraczki pneumatyczne oraz ręczne. Wycinarka wnęk na gniazda zaworów jest to specjalna wytaczarka ręczna lub elektryczna, prowadzona na trzpieniu osadzonym w prowadnicy zaworu. Nóż wycinający wnękę jest osadzony na wrzecionie i obraca się wraz z nim, jednocześnie przesuwając sie poosiowo. Wycinarkę 0 napędzie elektrycznym wyposaża się zwykle w przekładnię zwalniającą. Wytaczarko-szlifierka bębnów hamulcowych jest to odpowiednio Zmodyfikowana obrabiarka uniwersalna, stosowana w dwóch odmiennych wykonaniach — o wirującym nożu skrawającym lub o wirującym obrabianym bębnie. Jeżeli uchwyt z wytaczającym nożem lub z tarczą szlifierską jedynie wiruje, obrabiany bęben mocuje się w suporcie zapewniającym posuw podłużny i posuw poprzeczny. Zwykle prędkość wytaczania bębna Żeliwnego wynosi do około 60 obr/min, przy posuwie mm/ obrót. Natomiast tarcza szlifierska wiruje z prędkością do 10000 Obr/min, przy posuwie w granicach 0,2 . . .5 mm/obrót bębna. Szlifierka okładzin hamulcowych służy do wyrównywania powierzchni okładzin po ich nanitowaniu na szczeki. Stosowane są szlifierki do obrabiania pojedynczych szczek lub szlifowania okładzin szczęk osadzonych na tarczy hamulca. Szlifierki do okładzin szczęk hamulcowych stanowią często dodatkowy osprzęt wiertarko-niciarek, co pozwala na oszlifowanie okładziny szczęki bezpośrednio po jej przynitowaniu. [więcej w: koszty stałe i zmienne, krotoski cichy szczecin, mercedes warszawa otomoto ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: koszty stałe i zmienne krotoski cichy szczecin mercedes warszawa otomoto