Przenosniki pneumatyczne dziela sie ma trzy typy

Przenośniki pneumatyczne dzielą się ma trzy typy. a) przenośniki ssące, mające w przewodzie ciśnienie niższe od atmosferycznego, b) przenośniki tłoczące, mające w przewodzie roboczym nadciśnienie, c) przenośniki ssąco-tłoczące, mające dwa przewody, z których jeden jest ssący, a drugi tłoczący. Zasada działania przenośnika ssącego jest następująca. Pompa powietrzna próżniowa, napędzana silnikiem , wytwarza podciśnienie w zbiorniku, rozdzielaczu oraz w przewodach powietrznych. Pod wpływem ciśnienia atmosferycznego wytwarza się w przewodach rurowych silny prąd powietrza, płynący przez dyszę w kierunku zbiornika. Dyszę, połączone przewodem za pomocą elastycznego węża d, zanurza się w sypkim materiale przeznaczonym do przetransportowania. Ssący prąd porywa cząsteczki materiału znajdujące się przy wylocie dyszy i unosi je przez przewód do rozdzielacza, w którym materiał oddziela się od powietrza. Cząsteczki przenoszonego materiału, j ako cięższe, opadają na dno rozdzielacza i za pomocą obracającego się koła przegródkowego wydostają się na zewnątrz. Powietrze z rozdzielacza kieruje się przez przewód a do zbiornika, w którym przechodząc przez tkaniny filtracyjne, oczyszcza się z kurzu i pyłu, a następnie przewodem zostaje zassane przez pompę powietrzną. Wydmuchiwane przez pompę powietrze zawiera cząsteczki oliwy cylindrowej przed wypuszczeniem powietrza na zewnątrz przepuszcza się je przez urządzenie oczyszczające powietrze z oliwy. [patrz też: układ rodzajowy kosztów, bmw inchcape otomoto, samochody poleasingowe raiffeisen ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: bmw inchcape otomoto samochody poleasingowe raiffeisen układ rodzajowy kosztów